Vrácení a reklamace
Poškozená zásilka
Zásilku si před převzetím pečlivě zkontrolujte - pokud objevíte známky poškození nahlašte tuto skutečnost kurýrovi a zásilku nepřebírejte. Pokud zásilka vypadala v pořádku, a přesto objevíte v balíčku nějaké nemilé překvapení v podobě rozbitého zboží dejte nám, prosím, vědět co nejdříve na email info@plenylevne.cz. Fotografie rozbitého zboží a popis problému vše urychlí. Společně vše vyřešíme v co nejkratším čase a k vaší spokojenosti.
Nevyhovuje vám dodané zboží?
Pokud jste objednali špatnou velikost nebo vám zboží nevyhovuje z nějakého jiného důvodu nezoufejte. Do 30 dnů od obdržení zásilky vám nerozbalené zboží vyměníme zdarma, zaplatíte pouze poštovné. Samozřejmě máte také nárok na zákonné odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží.
Adresa pro vrácení zboží a reklamace
PlenyLevně.cz
Křemačov 74
78985 Mohelnice
Potřebujete poradit? Zavolejte nám na +420737169797 nebo napište na info@plenylevne.cz - rádi vám poradíme.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: formular odstoupeni od kupni smlouvy
|
Reklamační formulář: reklamacni formular
|